''Шта гледаш у карту?''- ученик пита ученика.
''Покушава да нађе атмoсферу''. – професор
''Покушава да нађе атмoсферу''. – професор
''За шта користимо Paint?''- професор
''Да цртамо цвеће.''
''Да цртамо цвеће.''
''Човек падне с крушку, па се одмори.''
''Натепаја га
белча'' (пао снег)
''Девет Југовића и његови синови.''
''Шта су имали?'' – професорка
''На горњем делу су имали простор где је сунце улазило.''- ученик
''Не лупетај бре, седи!'' –професорка
''На горњем делу су имали простор где је сунце улазило.''- ученик
''Не лупетај бре, седи!'' –професорка
''Зашто касниш?''- професорка
''Зато што нисам дошао на време.''
''Зато што нисам дошао на време.''
''Он је новонастали композитор.''
Компоновао је композиције које су већ постојале.''- ученик
Компоновао је композиције које су већ постојале.''- ученик
''Написао је две збирке стида.'' –ученик
''Љубав у романтизму је спирулативна.'' –ученица
''Периодичне ветрове можемо поделити по количини падавина.''-
ученица
''Marriage is
never...''- професорка
''Give up.''- ученик
''Give up.''- ученик
Професор- ''Децо, ја вам увек дам одређени број времена за
размишљање.''
Професор- ''Ове године нећемо да радимо густо збијено градиво.
Професор- ''Како су се Египћани борили против ваши?
Ученик(другу из клупе)- '' Ко су бре, ти Ваши?
Ученик(другу из клупе)- '' Ко су бре, ти Ваши?
Професор: ''Радите
у паровима, свако за себе.''
Професор: ''Пензија
у авлију, поп на капију.''
Професор: '' Чиме ги ти Миодраге, прскаш?'' (парадајз :D)
Професор: '' Ти
ако то попијеш, одма' рађаш монголоида.''
Професор: ''А
оно пише име како што није.''
Професор: ''Цена
коштања је...''
Професор: ''Ти,
Рђо Рђосавић...''
Професор: '' У
трудноћу вас сви кљукају као да је оно бели медвед, па тол'ко!''
Професор: ''Сунчање
немојте да ускратите себи, али немојте да се гуштеришите на сунце.''
Ученик-(на часу
српског, задатак да у научном стилу изјави љубав): ''Мој афинититет према теби опада
са повећањем редног броја мушкараца у твојој близини.''
Професорка-(уписује одсутне): '' А Јоксимовића (ученик) нећемо
уписивати, човек се спрема за Евровизију''.
Ученик- (одговара) ''... и ту имамо оплођену јајну ћелију''
Професор- ''Па одакле ти? Ти ли си гу оплодио?''
Професор- ''Па одакле ти? Ти ли си гу оплодио?''
Професор- '' И тако се животни циклус ћелије завршава смрћом.''
Професорка- ''Па које је
то лице? (набраја)Прво, друго, треће...?(ученица)..Четврто?!
Професорка- ''Многе речи у нашем језику имају корен из латинског,
нпр ''мануфактура'', потиче од речи ''manus'', што значи
''рука''.
Ученик- ''Аааа...сад ми је јасно зашто кажу, 'немој да те МАНЕМ сад' ''.
Ученик- ''Аааа...сад ми је јасно зашто кажу, 'немој да те МАНЕМ сад' ''.
Ученик- ''Професорка а кад можемо да поправимо оцене?''
П- ''Па може тамооо..следеће године!''
У- ''Па ја ћу можда умрем до тад.''
П- ''Па може тамооо..следеће године!''
У- ''Па ја ћу можда умрем до тад.''
Професорка- ''Да ли имате проблема са собом?''
Ученик- ''Са којом собом?''
Ученик- ''Са којом собом?''
Ученик о лицу из романа ''Чича Горио''):
''Он је банкар. Богат је...Има банку.''
''Он је банкар. Богат је...Има банку.''
Нема коментара:
Постави коментар